Re: FreeBSD bei Serverloft?

From: Oliver Fromme <olli(at)lurza.secnetix.de>
Date: Fri, 30 Jan 2009 17:48:39 +0100 (CET)

[Tofu repariert]

M. Giegerich wrote:

> Serverloft 20 EUR/Monat; HP 300 EUR einmalig?

20 Euro pro Monat?!? Ich dachte, das sei auch einmalig.

OK, das mit dem Schnäppchen nehme ich dann zurück. :-)

"... there are two ways of constructing a software design:  One way
is to make it so simple that there are _obviously_ no deficiencies and
the other way is to make it so complicated that there are no _obvious_
deficiencies."        -- C.A.R. Hoare, ACM Turing Award Lecture, 1980