Re: Manpages installieren

From: Oliver Fromme <olli(at)lurza.secnetix.de>
Date: Tue, 4 Oct 2005 13:00:29 +0200 (CEST)

Markus <universe(at)truemetal.org> wrote:

> Via sysinstall z.B.:
>
> /stand/sysinstall
> -> Distributions, Adding
> -> man

Noch 'ne Möglichkeit: Von einem nahegelegenen FTP-Server
den Architektur und Release herunterladen, und darin das
»install.sh«-Skript ausführen. Zum Beispiel:

FTP-Server: ftp7.de.freebsd.org
Verzeichnis: /pub/FreeBSD/releases/i386/5.4-RELEASE/manpages/

"In My Egoistical Opinion, most people's C programs should be indented
six feet downward and covered with dirt."
        -- Blair P. Houghton