Re: lBSD Projekt

From: Greg 'groggy' Lehey <grog(at)freebsd.org>
Date: Tue, 6 May 2003 14:41:31 +0930

On Monday, 5 May 2003 at 17:15:08 +0200, Oliver Fromme wrote:
> [...]

Ja, ich. Axel Gruner (kopiert) ist einer davon. Er hat der
Core-Mannschaft vor ein paar Tagen angeschrieben und unser Segen für's
Projekt erbeten.

Das war auch unsere Empfehlung, der sich der Axel anschließen wollte:

> Well, considering there are a lot of other people involved with
> FreeBSD in Germany, I think it would be good for everybody if you
> were to work together on the project.
>
> I'd suggest that it would work better if you were to make the
> announcement yourselves, first on one of the German FreeBSD lists.

Ich denke, die Heise-Meldung ist etwas schneller als geplant
erschienen.

Das wird sich sicher bald ändern.

Greg

--
See complete headers for address and phone numbers