Ponuda za posao

From: Dean Santaleza <dean.santaleza(at)prontomail.com>
Date: Thu, 14 Mar 2002 01:28:26 +0100

Imate kompjuter i internet??
Zasto to ne iskoristite i zaradite??
Dokazano protifabilni biznis-svi pricaju o njemu,a sta je on zaista??  To je posao koji ce znatno povecati vase prihode bez da nista kupujete,prodajete ili klikate. Ovaj posao radite od svoje kuce kad vi to zelite i sami ste sebi svoj sef,tu vas nitko ne pita dali imate radno iskustvo,ovaj posao kao sta sam vec rekao radite od svoje kuce ili ureda preko interneta. Meni osobno glavni motiv je bio kad sam ulazio u posao osigurati dodatne prihode. A moram i napomenuti da ovaj posao nije nikakav ilegalni posao ni nikakva ilegalna piramida!!! Sigurno ste se zapitali: Kako im ja mogu vjerovati?? Na to pitanje odgovor je jedinstven,povjerenja nema bez tocnih informacija no da ja sada pocinjem govorit detaljnije o poslu nebi tako brzo zavrsili,tj. mogao bi napisat bar 5-10 takvih maila pa...
....na http://www.dean-biz.50megs.com  ostavite svoje podatke tj. E-mail,ime i prezime,a ja cu vas onda kontaktirati e-mailom da vam kazem sve pojedinosti najboljeg internet biznisa. Prijavite se na gore navedenoj adresi VJERUJTE MI NECETE POZALITI,jer uz minimalan trud zarada ce vam biti garantirana to vam mogu osobno jamciti!!!!!
OVU STE PONUDU DOBILI SAMO JEDANPUT,I JA VAS NECU VISE KONTAKTIRATI UKOLIKO TO SAMI NE ZATRAZITE TJ. OSTAVITE NA GORE NAVEDENOJ ADRESI SVOJE PODATKE!
Sa stovanjem
Dean Santaleza