Re: cvsup?

From: Oliver Fromme <olli(at)lurza.secnetix.de>
Date: Mon, 9 Jun 2008 13:12:49 +0200 (CEST)

Nicolas Rachinsky wrote:

> csup(1) sagt mir:
> CVSup supports two primary modes of operation. They are called CVS mode
> and checkout mode. csup only supports the checkout mode for now.
>
> Den letzten Satz lese ich als: "CVS Repository spiegeln geht nicht."
> Versteh ich den falsch?

Das verstehst Du richtig. Es gibt aber seit kurzem Patches,
die csup auch den CVS-mode beibringen:

http://people.freebsd.org/~lulf/patches/csup/csup_2008-06-07_RELENG_7.diff
http://people.freebsd.org/~lulf/patches/csup/csup_2008-06-07_CURRENT.diff

Details siehe hier:
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-hackers/2008-June/024799.html

One Unix to rule them all, One Resolver to find them,
One IP to bring them all and in the zone to bind them.